Nadruki na odzieży roboczej

2019-01-17
Stosowanie nadruków na odzieży roboczej - dla jednych to chleb powszedni, dla innych zbędny wydatek. A Ty, co o tym sądzisz?
Jeżeli jeszcze nie wyrobłeś sobie zdania na ten temat lub chcesz się dowiedzieć jaki jest nasz punkt widzenia, zachęcamy Cię do zapoznania się z dzisiejszym postem.

Zastosowanie nadruków na odzieży Twoich pracowników może dać Ci kilka korzyści. Przede wszystkim pracownicy z oznakowana odzieżą są żywą reklamą Twojej firmy, co ułatwia jej zapamiętanie i rozpoznanie wśród szerokiej konkurencji. Na koszulkach możesz umieścić firmowe logo, numer telefonu, czy motto. Co więcej, taka odzież świadczy już o pewnym poziomie firmy. Dajesz prosty sygnał: stać mnie na profesjonalną odzież, stać mnie na dobre narzędzia i doświadczonych pracowników. Budujesz w ten sposób zaufanie klientów, którego nie da się kupićNadruki na odzieży roboczej chociaż wiążą się z dodatkowymi kosztami, nie są wydatkiem jednorazowym.
Teraz przyjrzyjmy się kilku wadom i zaletom dwóch najpopularnieszych metod naszoszenia nadruku: 

Termotransfer (termonadruk)
To technika nadruku polegająca na termicznym wgrzaniu w materiał wcześniej przygotowanego rysunku.

Zalety termotransferu:

  • wysoka jakość nadrukunadruk;
  • jest jednakowy dla całego nakładu;
  • nadruk jest trwały i wodoodporny;
  • dobre odwzorowanie elementów;
  • dobre odwzorowanie kolorów;
  • szybkość realizacji.

Wady termotransferu:
  • nadruku nie należy bezpośrednio prasować żelazkiem;
  • wgrzana folia transferowa nie przepuszcza powietrza, dlatego nie zaleca się druków na dużej powierzchni.

To warto wiedzieć:

Czas dostarczenia zamówienia z nadrukiem wydłuża się o 3-4 dni robocze.
Przesłane do nas logo powinno być w odpowiednim formacie przełożonym na wektory/krzywe. Jeśli nie posiadasz takiego formatu, skontaktuj się z nami. Za dodatkową opłatą i tym się zajmiemy.

Haft
To metoda, która polega na oznakowywaniu odzieży przez wszycie wzoru na materiale.

Zalety haftu:
  • bardzo wysoka trwałość;
  • elegancki wygląd;
  • możliwość  naniesienia wzoru na wielu materiałach.

Wady:
  • opłacalny przy większym nakładzie;
  • haft nie nadaje się do wyszycia na każdym materiale, np. delikatnym i cienkim.

To warto wiedzieć:
Czas dostarczenia zamówienia z haftem wydłuża się o ok. 10 dni roboczych.
Technika wymaga przygotowania odpowiedniego projektu.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć jak możesz zamówić odzież ze swoim nadrukiem i jaki jest nasz cennik, zajrzyj na tą stronę.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel