Ujednolicenie odzieży roboczej w twojej firmie...

2017-10-20
Wdrażanie mundurów pracowniczych, podobnie jak wszystkiego innego w życiu, ma zalety i wady. Niektórzy uważają je za profesjonalne, a inni myślą, że nie pozostawiają miejsca na swobodę. Tak czy owak, każda firma powinna rozważyć takie rozwiązanie. Dlaczego? Właściwy strój zapewnia bezpieczeństwo, pomaga pracownikom realizować ich obowiązki oraz zmniejsza ryzyko urazu. Jednakże korzyści z ich stosowania jest zdecydowanie więcej.


Tworzenie wizerunku
Odzież firmowa pozwoli Ci dotrzeć do kolejnych klientów. Mówiąc wprost: osoba z nadrukowanym logo na ubraniu jest chodzącą reklamą. 
Podobnie jak posiadanie strony internetowej i oryginalnej wizytówki, "mundurowy" personel daje poczucie profesjonalizmu nie tylko twoim klientom, ale też twoim pracownikom.
Badania wykazały, że pracownicy zmieniają swoją postawę, a nawet sposób myślenia, kiedy noszą odzież roboczą. Nie znaczy to, że osoba, która jest przypadkowo ubrana, podchodzi do swojej pracy niepoważnie. Stwierdzono jedynie, że noszenie roboczego ubrania pozwala podświadomie rozróżnić "czas na pracę" i "czas wolny".

Budowanie zespołu
Kiedy ludzie noszą ten sam rodzaj ubrania, czują, że są częścią zespołu i są dumni ze swojej firmy w której pracują.

Bezpieczeństwo
Niektórzy ludzie nie zdają sobie sprawy z tego, że noszenie jednilitych mundurów zwiększa bezpieczeństwo zwłaszcza w większych grupach. Kiedy wszyscy ubierają się w podobny sposób, łatwiej jest dostrzec niepożądane osoby.

Koniec z niechcianymi niespodziankami
Zaproponowanie pracownikom jednakowego stroju zmniejsza ryzyko, że któryś z nich ubierze się niewłaściwie, np. założy T-shirt z kontrowersyjnym sloganem lub zdjęciem;)

Oszczędność czasu
Odzież robocza oznacza również, że pracownicy będą spędzać mniej czasu na podejmowaniu decyzji co założyć lub co ze sobą zabrać.


Jak widać, warto poważnie przemyśleć sprawę ujednolicenia ubrań pracowniczych. W dobie ogromnej konkurencji warto postawić na rozwiązania, które nie tylko zadowolą pracowników, ale przyciągną te nowych klientów.
pixel