FAQ

1. Czy jest możliwość dokonania zakupu w siedzibie Państwa firmy?

 

W Ożarowie Mazowieckim znajduje się jedynie nasze biuro handlowe, natomiast magazyny z towarami zlokalizowane są w innym miejscu, w związku z czym odbiór osobisty nie jest możliwy.

 


2. Jakie są koszty dostawy paczki?

 

Każdy klient może wybrać sposób dostawy spośród kilku dostępnych form. Obsługujemy Paczkomaty InPost oraz korzystamy z usług firm kurierskich kurierów GLS i DPD. Koszt przesyłki z przedpłatą to 13zł, a przesyłki pobraniowej to 15zł.
Wysyłamy również paczki za granicę, do większości krajów Unii Europejskiej. Koszt zależny jest od wybranego państwa (aby sprawdzić cenę, należy wejść w konkretny produkt, wybrać rozmiar, a następnie kliknąć "Sprawdź czasy i koszty wysyłki").

 

3. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

 

 Na karcie każdego produktu widnieje dokładny czas realizacji zamówienia. Jeżeli w zamówieniu znajdują się dwa produkty o różnym czasie realizacji, należy brać pod uwagę ten dłuższy. W razie wątpliwości prosimy o kontakt.

 

4. Czy jest możliwość korekty złożonego zamówienia?

 

Tak, do momentu aż zamówienie nie zostanie wysłane można wprowadzać w nim zmiany. O każdej zmianie należy powiadomić obsługę sklepu lub można to zrobić samodzielnie po zalogowaniu się do sklepu na konto klienta.

 

5. Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia?

 

Tak, do momentu aż zamówienie nie zostanie wysłane można do niego dołączać produkty. O każdej zmianie należy powiadomić obsługę sklepu.

 

6. W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych?

 

Na dwa sposoby: samodzielnie poprzez zalogowanie na własny profil klienta w sklepie www.zet4.pl bądź kontaktując się z obsługą sklepu.

 


7. Czy mogę oddać zakupiony produkt?

 

Tak, każdy klient sklepu zet4.pl ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w termnie 30 dni, który to liczy się od dnia wydania rzeczy. W przypadku, gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu i terminw odstąpień znajdują się w sekcji Reklamacje i zwroty

 


8. Czy istnieje możliwość zapłaty za przesyłkę przelewem?

 

Tak. Możliwe formy zapłaty za zamówienie to przelew, płatności internetowe oraz płatność za pobraniem (podczas odbioru kurierowi bądź w punkcie - paczkomaty).

 


9. Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?

 

Tak. Jedynie różnicę w cenie produktów bądź dodatkowe koszty przesyłek musi na siebie wziąć klient. Jeśli konieczność wymiany towaru wynikła z winy sklepu wszelkie koszty pokrywamy my.

 

10. W jakich godzinach czynne jest Biuro Obsługi Klienta?

 

Pracujemy od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00.

 


11. Nie mogę złożyć zamówienia w serwisie ponieważ nie posiadam loginu i hasła.

 

Każdy klient może złożyć zamówienie bez rejestracji w naszym sklepie. Jednak rejestracja usprawnia każde następne zamówienie jak również pozwala na zbieranie punktów w systemie lojalnościowym.

 

 

12. Nie mogę zalogować się w serwisie. Nie posiadam jeszcze loginu oraz hasła.

 

Wystarczy zarejestrować się w naszym sklepie. Jeśli procedura rejestracji jest zbyt czasochłonna bądź w jakikolwiek sposób trudna, prosimy o kontakt z obsługą sklepu. Państwa dane zostaną wprowadzone do systemu zdalnie przez obsługę sklepu.

 

13. Czy przeprowadzone zakupy w serwisie są bezpieczne?

 

Jak najbardziej. Świadczą o tym zakładki Polityka Prywatności oraz Regulamin sklepu.

 


14. Mam problem z zalogowaniem się, co zrobić?

 

Najczęściej wystarczy poczekać kilka minut i spróbować ponownie. Jeśli to nie pomoże, prosimy spróbować na innej przeglądarce lub skasować pliki cookies.

 


15. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

 

Tak, dzwoniąc pod nr stacjonarny 22 299 74 24 lub komórkowy 575 453 999.

 


16. Czy mogę zapłacić kartą kredytową?

 

Tak. Podczas wyboru formy płatności można zaznaczyć zapłatę kartą kredytową. Przy płatności podczas odbioru osobistego przyjmujemy zarówno gotówkę, jak i karty płatnicze.

 

17. Czy w przypadku jakichkolwiek problemów napotkanych w systemie mogę skorzystać ze wsparcia technicznego pracownika sklepu zet4.pl?

 

Tak. Jeśli napotkacie Państwo jakikolwiek problem, prosimy o kontakt z obsługą sklepu.

 

 

18. Czy za zakupione produkty mogę zapłacić ratalnie?

 

Tak.

 

19. Czy wystawiacie faktury VAT?

 

Oczywiście.

This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel