FAQ

1. Czy jest możliwość dokonania zakupu w siedzibie Państwa firmy?

W Ożarowie Mazowieckim znajduje się nasze biuro handlowe, natomiast część magazynów z towarami zlokalizowana jest w innym miejscu, w związku z czym odbiór osobisty nie jest możliwy.
Jedynie towary z zakładki „BESTSELLERY” (ZOBACZ) posiadamy na naszym magazynie w Ożarowie Mazowieckim, gdzie można przyjechać i obejrzeć czy przymierzyć ubrania oraz buty robocze. W ciągu 5 minut wystawimy fakturę i wydamy towar. Nasze magazynierki Aleksandra i Iwona czekają na Was ;)  

 

2. Jakie są koszty dostawy paczki?

Każdy klient może wybrać sposób dostawy spośród kilku dostępnych form. Obsługujemy Paczkomaty InPost oraz korzystamy z usług firmy kurierskiej GLS. Koszt przesyłki z przedpłatą to 14zł, a przesyłki pobraniowej to 16zł. Wysyłamy również paczki za granicę, do większości krajów Unii Europejskiej. Koszt zależny jest od wybranego państwa. Aby sprawdzić cenę, należy wejść w konkretny produkt, wybrać rozmiar, a następnie kliknąć "Sprawdź czasy i koszty wysyłki". Cenę można sprawdzić również pod podanym linkiem: ZOBACZ.

 

3. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Na karcie każdego produktu widnieje dokładny czas realizacji zamówienia. Jeżeli w zamówieniu znajdują się dwa produkty o różnym czasie realizacji, należy brać pod uwagę ten dłuższy. Więcej informacji znajdziecie Państwo pod podanym linkiem: ZOBACZ. W razie wątpliwości prosimy o kontakt mailowy (biuro@zet4.pl) bądź telefoniczny (22 299 74 24).

 

4. Czy jest możliwość korekty złożonego zamówienia?

Tak, do momentu aż zamówienie nie zostanie wysłane można wprowadzać w nim zmiany. O każdej zmianie należy powiadomić obsługę sklepu lub można to zrobić samodzielnie po zalogowaniu się do sklepu na konto klienta.

 

5. Czy mogę dołączyć produkt do wcześniejszego zamówienia?

Tak, do momentu aż zamówienie nie zostanie wysłane można do niego dołączać produkty. O każdej zmianie należy powiadomić obsługę sklepu.

 

6. W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych?  

Na dwa sposoby: samodzielnie poprzez zalogowanie na własny profil klienta w sklepie www.zet4.pl bądź kontaktując się z obsługą sklepu.

 

7. Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Tak, każdy klient sklepu zet4.pl ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w termnie 30 dni, który to liczy się od dnia wydania rzeczy. W przypadku, gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu i terminów odstąpień znajdują się w sekcji Reklamacje i zwroty (ZOBACZ).

 

8. Czy istnieje możliwość zapłaty za przesyłkę przelewem?

Tak. Możliwe formy zapłaty za zamówienie to przelew, płatności internetowe oraz płatność za pobraniem (podczas odbioru - kurierowi bądź w punkcie - paczkomaty).

 

9. Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?

Tak. Jedynie różnicę w cenie produktów bądź dodatkowe koszty przesyłek musi na siebie wziąć klient. Jeśli konieczność wymiany towaru wynikła z winy sklepu, wszelkie koszty pokrywamy my.

 

10. W jakich godzinach czynne jest Biuro Obsługi Klienta?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

 

11. Nie mogę złożyć zamówienia w serwisie ponieważ nie posiadam loginu i hasła.

Każdy klient może złożyć zamówienie bez rejestracji w naszym sklepie. Jednak rejestracja usprawnia każde następne zamówienie, jak również pozwala na zbieranie punktów w systemie lojalnościowym. Poza tym logując się na swoje konto można np. sprawdzić status złożonego zamówienia.

 

12. Nie mogę zalogować się w serwisie. Nie posiadam jeszcze loginu oraz hasła.  

Wystarczy zarejestrować się w naszym sklepie. Jeśli procedura rejestracji jest zbyt czasochłonna bądź w jakikolwiek sposób trudna, prosimy o kontakt z obsługą sklepu. Państwa dane zostaną wprowadzone do systemu zdalnie przez obsługę sklepu.

 

13. Czy przeprowadzone zakupy w serwisie są bezpieczne?

Jak najbardziej. Świadczą o tym zakładki Polityka Prywatności oraz Regulamin sklepu (ZOBACZ).

 

14. Mam problem z zalogowaniem się, co zrobić?

Najczęściej wystarczy poczekać kilka minut i spróbować ponownie. Jeśli to nie pomoże, prosimy spróbować na innej przeglądarce lub skasować pliki cookies.

 

15. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak, dzwoniąc pod nr stacjonarny 22 299 74 24 lub komórkowy 575 453 999.

 

16. Czy mogę zapłacić kartą kredytową?

Tak. Podczas wyboru formy płatności można zaznaczyć zapłatę kartą kredytową. Przy płatności podczas odbioru osobistego przyjmujemy zarówno gotówkę, jak i karty płatnicze.

 

17. Czy w przypadku jakichkolwiek problemów napotkanych w systemie mogę skorzystać ze wsparcia technicznego pracownika sklepu zet4.pl?

Tak. Jeśli napotkacie Państwo jakikolwiek problem, prosimy o kontakt z obsługą sklepu.    

 

18. Czy za zakupione produkty mogę zapłacić ratalnie?

Tak.

 

19. Czy wystawiacie faktury VAT?

Oczywiście. Wystarczy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia lub wysłać do nas mailowo prośbę o wystawienie faktury łącznie z potrzebnymi danymi.

 

20. Czy wykonujecie nadruki?

Tak. Aby złożyć zamówienie z nadrukiem, należy wysłać je do nas mailowo pod adres biuro@zet4.pl. Informacje, które powinny być zawarte w takim mailu to: - jaki towar chcą Państwo zamówić (nazwa bądź link) - jaki nadruk mamy wykonać (jeśli jest to logo, prosimy o przesłanie go w wektorach lub krzywych). W przypadku zamówienia z nadrukami zawsze prosimy o przedpłatę, wysyłka towaru za pobraniem nie jest możliwa. Więcej informacji odnośnie metod nadruków oraz ich kosztów zawartych jest pod podanym linkiem: ZOBACZ.

 

21. W jaki sposób mogę znaleźć w sklepie interesujący mnie produkt?  

Korzystając z wyszukiwarki lub klikając na odpowiednie kategorie oraz podkategorie w menu sklepu. Np. ubrania robocze i różne podkategorie można znaleźć pod podanym linkiem: ZOBACZ, buty robocze tu: ZOBACZ, a rękawice robocze tu: ZOBACZ.  

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel